Kolejová vozidla

 

Kabelové svazky a kompletní moduly
Výroba kompletních kabelových svazků do kolejových vozidel je nejen velmi náročná ať už pro samotnou výrobu, logistiku, nebo zpracování dokumentací, ale také do značené míry velkou zodpovědností za preciznost a kvalitu zpracování, která se vyžaduje v souvislosti s hromadnou přepravou osob. 

Pro zaručení stoprocentní kvality a funkčnosti disponujeme vlastně vyráběnými pokládacími a montážními stoly o délce až 25 m simulující přesné místo uložení ve vlaku. Tyto montážní stoly jsou zároveň připravené pro kompletní elektrické testování kabelových svazků s více jak 3 000 zapojovacími body. Otestované svazky poté míří přímo na místo montáže vlaků, kde se instalují do střech, stropů, podlah, kabin, brzd a podvozků vlakových souprav.

Aplikace:

  • střešní komponenty 
  • podvozkové komponenty
  • stropní rozvody
  • podlahové rozvody
  • řídící kabiny

Zemnící lana a vodiče
Další specializací je konfekce vysoce flexibilních měděných lan (DIN 46438) a zemnících vodičů spolu s rovnými nebo úhlovými kabelovými oky. Hlavním použitím je propojení míst pro ochranu před nebezpečným dotykem. Lana jsou zpracovávána o průřezech od 0,5 mm2 do 300 mm2 za použití speciálních hydraulických lisů s duálním systémem zalisování a lisovací silou do 250 kN pro zajištění maximálně plynotěsného a pevného spoje.

Aplikace:

  • spínací a řídíce skříně
  • kabelové žlaby
  • střešní a podvozkové komponenty


Bateriové kabely
Bateriové kabely vyrábíme k propojení článků v bateriových sestavách trakčního systému elektrických lokomotiv a vozů. Pro tyto účely zpracováváme kabely jednoplášťové nebo dvouplášťové, které se osazují stejnými koncovkami a lisují stejnou technologií, jako tomu je v případě zemnících lan a vodičů. Na rozdíl od zemnících lan a vodičů se tyto použité kabelové koncovky dodatečně izolují pomocí smršťovacích tvarovek.

 

 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením webu vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. info